Biiijjjna..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu Biiijjjna..... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu

Biiijjjna.....

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

07 November 2018 | Nederland, Amsterdam

Een hele goedenavond allemaal!

Zoals de meesten van jullie weten, heeft 2018 zo'n beetje helemaal in het teken gestaan van de voorbereidingen op de marathon van Las Vegas! Daar waar ik me in het begin van het jaar nog niks bij kon voorstellen, daar heb ik nu de nodige 100den kilometers in de benen en ben ik compleet "excited" om zondag van start te gaan! Zoveel uren training, zovaak afgezien, want het ging zeker niet zonder slag of stoot. Ik denk alleen al aan de afvallende teennagels (En blijkbaar heb ik geluk gehad, er vielen er maar 2 af), de bloedende schuurplekken, soms heup- of knieproblemen, gek worden van de honger, want hoe meer de kilometers vorderden, hoe meer honger ik kreeg en hield en dan heb ik het nog niet over de stress die ik een aantal keren heb gehad toen ik toch wel zeeeer dringend een toilet moest opzoeken..... Daar tegenover staat ook een euforisch gevoel als ik weer een mijlpaal had behaald, denk aan de eerste keer 20km lopen, daarna 25 en 30 en me dan na afloop niet eens écht moe voelen, de dagen dat de snelheidstrainingen super verliepen en mijn snelheid inderdaad stukje bij beetje omhoog ging.
Goh... bijna een jaar voor gewerkt en nu is het bijna zover en dan tóch twijfelen: kan ik dit wel? (Training liep tot 30km) haal ik het wel? (Vegas heeft een tijdslimiet van 5 uur)... ja, hardlopen is ook een mindfuck! Ik heb me geregeld mentaal op de been moeten houden, vooral bij een zeer regenachtige training waarbij het van de 26km gewoon 20 heeft geregend. In mijn zak voelde ik geld branden om me de bus terug naar huis te nemen, maar ik wist me er mentaal doorheen te slepen, dus tsja, dan denk ik nu dus: "Vegas, kom maar op!" En toch...dat kleine rot stemmetje op de achtergrond dat blijft zeuren, waardoor ik toch twijfel, want het is natuurlijk niet niks 42km... dus lieve mensen, stuur zondag maar alle positieve energie naar mij door, dan zorg ik dat ik de ene voet voor de andere blijf zetten en dan komt het vast goed! Positive thinking!! Ik kan het, JA, ik ga het gewoon doen... go go goooo

  • 07 November 2018 - 18:38

    Bianca:

    Lydia...je kunt het! kom op...ga ervoor en niet meer twijfelen!

    Ik denk aan je zondag!

    Groetjes,
    Bianca

  • 07 November 2018 - 18:41

    Patrice:

    Ik denk nu al aan je. Hoop dat je met KLM vliegt inclusief die leuke steward;-). Ik heb nu al respect voor je doorzettingsvermogen en oprechte twijfel. Jij gaat jezelf verrassen zondag, zeker weten.
    We denken aan je!!! Patrice

  • 07 November 2018 - 18:50

    Trudy:

    Volgde je al op facebook, maar verheug me alweer op je verslagen. Wat ontzettend knap wat je gepresteerd hebt en in Vegas gaat het je ook lukken ! Jij doet dit op karakter en ruggegraat, de enige goede manier om dit te kunnen doen. Succes kanjer, ik ben zoooooo trots op je ! Xxx je juf

  • 07 November 2018 - 19:51

    Gwenda:

    Ik heb respect voor je, al die uren training, aanpassen van je voeding en leefritme...dat gaat echt wel z'n vruchten afwerpen hoor! We leven heel erg met je mee, zien het voor ons en weten zeker dat je na afloop apetrots op jezelf zult zijn! Dikke poen xxx

  • 08 November 2018 - 01:16

    Guus + Astrid:

    Hi lydia de eind streep is al in zicht...... nog even doordouwen.....wij lopern met je mee!!!!!!

  • 08 November 2018 - 03:24

    Anita:

    You go girl! Jij kunt dit zeker! Geniet er ook van, met al die pracht en praal daar. We denken zeker aan je, alle positiviteit sturen we overzee! Xxx van ons!

  • 08 November 2018 - 04:22

    Marleentje:

    Jo, mafkees. Maandenlang heb je ons gek gemaakt met je verhalen en trainingen...nu ga je m ook gvd lopen ook!

  • 08 November 2018 - 04:27

    Marleentje:

    Hé? Is mn bericht opeens afgebroken? Ik had dus getypt iets in de trend van dat het al supertof is dat je dit gaat doen, wij doen het je niet na en we dragen je in gedachten sowiezo op handen dus...go Lydje, veel succes en keep on moving!

  • 08 November 2018 - 04:40

    Floor:

    Lydjeeee,

    Tuurlijk kun je dit..!!! Je hebt er zo hard voor getraind..!! Dus niet twijfelen en gewoon doen.. Komt vast helemaal goed.. Houd ons maar goed op de hoogte :)..

    Heeeeeel veel succes..!!

    kussie

  • 08 November 2018 - 06:14

    Harrie:

    Heel veel succes!
    En om stress te vermijden anders maar een inco luier, maar dan offer je natuurlijk wel wat airodynamica op...
    Heb er veel bewondering voor, want voor mij is 42 meter al een aardige marathon!

  • 08 November 2018 - 07:19

    Wiel:

    Heel veel succes en vergeet niet te genieten!!!

  • 08 November 2018 - 13:18

    Carla:

    Heey Hepi kom op nu niet meer twijfelen!! Je kunt het. De andere hepi gaat zeker duimen en zondag aan je denken XXX. Wel foto’s Hè!!!

  • 08 November 2018 - 14:37

    Ronald&Tine:

    Lieve Lyd, jij gaat dit dius gewoonb doen en halen. Het bewijs is al geleverd.
    Nu nog even gaan genieten van de ervaring de marathon in Las Vegas te lopen.
    Wij dachten aan je, denken aan je en blijven aan je denken, duimen en heel heel heel veel positieve vibes naar je toe op zondag a.s.

  • 08 November 2018 - 15:33

    Marcel Karssing:

    En ook via deze weg.....heel veel succes!! Gaat je zeker lukken al is het alleen al op pure wilskracht. Kump good...!!!

  • 09 November 2018 - 05:24

    Conny Marting-Custers:

    Wat een leuk en eerlijk stuk! En tuurlijk twijfel je en heb je je bedenkingen. Dat is toch logisch! Dit wordt je 1ste marathon...... Je hebt voor 30 km getraind....... Tuurlijk zijn er dan twijfels. MAAR Lydia, als je al zoveel hebt doorstaan tijdens je aanloop naar dit moment en je je trainingsschema hebt afgewerkt en je tijden zijn top dan hoef jij ECHT niet te twijfelen. Jij gaat dit fixen en zeker weten, haal jij die finish met een tijd, ruim binnen die 5 uur

  • 09 November 2018 - 05:30

    Marlies:

    Lydia. Zet je beste beentje voor! Je kunt het. Je hebt hard je best gedaan. Respect. Daar zul je ook voor beloond worden. Dikke knuffels!


  • 09 November 2018 - 12:36

    Rebecca:

    Lieve Lydia, alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes gewenst voor aanstaande zondag! Het gaat je lukken! Sowieso al heel veel respect dat je naast je drukke leventje nog "even" tijd had om te trainen voor een Marathon! Ik denk aan je zondag!! XX

  • 10 November 2018 - 14:48

    Werner En Carina :

    Hey kanjer,
    Heeeeel veel succes, je kunt het daar zijn we van overtuigd ,knallen en vooral ook genieten.
    Wij denken aan je!

  • 11 November 2018 - 18:11

    Peter :

    Hey Lyd, Ik ben er van overtuigd dat je jezelf gaat overtreffen, geniet ervan! Heel veel succes!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Lydia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 56672

Voorgaande reizen:

28 December 2022 - 11 Februari 2023

Down under

04 Mei 2022 - 27 Mei 2022

Frankrijk en Noord Spanje

16 Maart 2019 - 29 Maart 2019

New York en de Bahamas

08 November 2018 - 18 November 2018

Marathon Las Vegas 2018

04 Maart 2018 - 28 Maart 2018

Thailand 2018

03 Februari 2017 - 05 Maart 2017

Nieuw Zeeland

24 Mei 2015 - 16 Juni 2015

Indonesië 2015

10 April 2013 - 01 Mei 2013

China

19 Maart 2012 - 05 April 2012

Costa Rica

14 Februari 2008 - 22 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: