Hey ho, let's go! - Reisverslag uit Brussel, België van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu Hey ho, let's go! - Reisverslag uit Brussel, België van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu

Hey ho, let's go!

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

16 Maart 2019 | België, Brussel

Start spreading the news.... I'm leaving todaaaayyy... jaja, good old Frank Sinatra.
Na een tijd van hard werken is het nu weer tijd voor ontspanning, eerst 5 dagen platpoten lopen in the big Apple en daarna voor pampus op de Bahamas. Je kunt het slechter treffen ;-)

We zitten nu in Brussel en zijn al ingecheckt, dus nog nog "even" wachten tot we mogen boarden. En wat is er dan een beter tijdverdrijf dan een hapje eten. Lekkere croissant uitgezocht met een beker cappuccino. Die croissant was een schot in de roos, de cappuccino niet zo... je hebt mes en vork nodig om door het melkschuim te hakken hahahaaa... ik vraag me zelfs af hoe je in vredesnaam melk zo hard krijgt opgeschuimd... beats me... maar dat mag de pret niet drukken!
Lekkere vakantie in t vooruitzicht, hopelijk met in NY droog weer, quality time samen, wat wil een mens nog meer?!

Zoals gebruikelijk houden we jullie weer op de hoogte, we denken aan jullie (maar niet teveel haha) en we zien ons weer als we terug zijn in NL.

Liefs,
Lydia & Mostafa

• 16 Maart 2019 - 05:39

Veronique Neh De Groot:

Hey Lydia,
    Wat leuk! Heel veel plezier, ontspanning en genieten !!!!!!
    Ik wens je een rustige vlucht en ik verheug me al om je nieuwe avonturen te lezen!
    Gr.
    Veronique

• 16 Maart 2019 - 06:13

Wiel:

Hoi ik verheug me weer op de reisverslagen..
    En een mooie vakantie.
    Tot later bij een kopje koffie in Eys, ben t echt nog niet vergeten. Gr

• 16 Maart 2019 - 07:15

Gwenda:

Lydje en Moes,
    Heel veel plezier, geniet samen van alle nieuwe indrukken en de quality-time! Wij duimen voor droog weer!
    De Fabertjes x