Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Eys, Nederland van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu Bijna klaar voor vertrek - Reisverslag uit Eys, Nederland van Lydia Gorissen - WaarBenJij.nu

Bijna klaar voor vertrek

Door: Lydia

Blijf op de hoogte en volg Lydia

27 December 2022 | Nederland, Eys

Goooooeeeedenavond! [e-1f60a]

Wij zijn bijna helemaal klaar voor vertrek! Ik dacht heel praktisch en licht gepakt te hebben, want tsja, we gaan met de rugzakken op pad en ik kan natuurlijk bij Ellen nog wassen, maarrrrr... toen alles in de rugzak zat (wat echt maar een klein hoopje leek te zijn), toen kwam ik erachter dat er alleen nog maar een toilettas bij kon... hmmm... schoenen dan maar in de handbagage. Hoe heb ik dit gedaan toen ik 3,5 week door Thailand ben getrokken met de rugzak? Toen had ik niet eens handbagage bij me en heb toen toch echt wel schoenen aangehad... tis een mysterie....

Anyway... de planning is dus als volgt: Morgen worden we om 07.30u opgepikt door Beat (nogmaals SUPER BEDANKT!!) en gaan we op weg naar Frankfurt. Onze vlucht gaat om 13.45u. met Thai airways naar Bangkok, daar hebben we dan 2 uur overstaptijd en vliegen we van daaruit door naar Sydney. We komen 29 december omstreeks 22.00u aan in Sydney (plaatselijke tijd). Dan verblijven we eerst met zijn allen bij Ellen en haar gezin. Zij gaan 5 januari op vakantie en dan passen wij op hun hondje en de katten. Nadat zij terugkomen (23 januari) vliegen wij op de 25e door naar Perth. Daar hebben we een mini campertje gehuurd (vandaar ook de rugzakken, want die kun je makkelijk wegstoppen) en maken wij zelf nog een kleine rondreis. Op 11 februari vliegen we dan vanuit Perth terug.

Zooooo benieuwd hoe het allemaal gaat zijn... vooral ook om Oud[e-38]Nieuw in Sydney te vieren... whoooo.... totally excited!!! De glittertop zit in de rugzak, dus laat dat vuurwerk maar komen... pjooeewww pjoooeewww. Verder ben ik ook benieuwd hoe het is om in Sydney te wonen en pleeeeaaase hopelijk niet teveel dikke vette spinnen, helluuuuup... ik zie ze al kruipen. Denk dat ze zich al verstopt hebben, zitten op me te wachten en komen pas tevoorschijn als Ellen al op vakantie is. [e-1f602] Nou ja, we gaan het meemaken.

Lieve allemaal, we gaan de laatste spulletjes pakken, dan nog even extra de katjes knuffelen (heb toch wel een beetje een knoop in mijn maag, want tsja, het zijn niet meer de 2 jongste... maar gelukkig worden ze liefdevol verzorgd door Finn die gelukkig hier in huis wil komen bivakkeren, whooeeeehooeee THANKS!!!) en daarna tijd om het bed in te duiken.

Fijne avond allemaal en tot snel.

Lyd [e-38] Moes

• 27 December 2022 - 19:18

Dion Broeders :

Fijne vakantie, geniet ervan!

• 27 December 2022 - 20:08

Gwenda:

Haaaiii, we wensen jullie een rustig nachtje slaap, een veilige vlucht en heeeel veel plezier Down Under!!!

Gonna miss you, dus veel berichtjes en foto's plaatsen!!

Xxx

• 27 December 2022 - 20:18

Trudy, La Profe:

Ooooh wat heerlijk om jullie reis mee te mogen gaan volgen en dan ook nog naar mijn geliefde continent. Waarom ? Dat schrijf ik jullie nog wel, ga eerst maar eens deze lange afstand afleggen.

Goede reis lieverds en tot gauw. Ik volg.

• 27 December 2022 - 21:21

Ingrid Oet Meersje:

Eindelijk is het dan zover. Heel veel reisplezier, ben benieuwd naar alle verhalen![e-1f618]

• 28 December 2022 - 07:03

Carina :

Heeyyy, eindelijk gaat het gebeuren en wij mogen jullie weer volgen[e-1f60d], we verheugen ons al op alle avonturen en hopen stiekem ook op één MET SPIN[e-1f602]. Goede reis en kom veilig terug,want we verheugen ons nu al op de vlaai uit Ell[e-1f923][e-2764]️

• 28 December 2022 - 09:02

Anita O:

Lieve Lydia en Moes, heel veel plezier! Geniet ervan! Finn zal jullie ook veel foto’s delen van de katten als jullie foto’s van Down under delen [e-1f604]

[e-1f618]

• 28 December 2022 - 09:33

Wiel.:

Veel plezier en een mooie vakantie,altijd benieuwd naar de reisverslagen.geweldig.

• 28 December 2022 - 11:03

Miss Aussie Spider :

G'day mate, spider here.[e-1f577]️

Cheers for the heads up, will be waiting for yah, together with some mozzie friends!

Safe travels[e-1f61c][e-1f44d]

• 29 December 2022 - 11:27

Tanja Van Kortenhof :

Veel plezierrrr!!!

Kijk weer uit naar de leuke verslagen en foto's [e-1f600][e-1f44d].

• 30 December 2022 - 16:17

Floor:

Ohhh wauw, jullie gaan een lange trip maken zeg! Geniet van Australië en ik zal voor jullie duimen dat er deze keer minder mega-spinnen zijn (of nog beter: helemaal geen haha).

Maak er een super mooie vakantie van! Maak maar veel foto's en vooral heel veel mooie herinneringen!!

Ook groetjes aan Moes :).

xxx